Łatwo się tyje, niełatwo się chudnie. To prawda, która jest doskonale znana i z którą niestety, ale trzeba się pogodzić. Najważniejsze to fakt, że ktoś próbuje schudnąć, ponieważ liczą się chęci, a to już pierwszy krok. Potem potrzebna będzie wytrwałość i chęć dążenia do określonego celu, którym w tym wypadku będzie mniejsza waga. W osiągnięciu celu przydać się może orbitrek. To urządzenie do ćwiczeń, które w obecnych czasach można spotkać na siłowniach wewnętrznych, zewnętrznych. Co najważniejsze – jest to jedno z najprostszych urządzeń, które można zaprosić do własnego domu.

Czym jest orbitrek?

Orbitrek ze sklepu internetowego Marbo Sport to jedno z najlepszych urządzeń do ćwiczeń, które cieszy się ogromną popularnością wśród wielu sportowców. Wszystko przez to, że dzięki niemu można trenować zdecydowaną większość swojego ciała. Ten rower eliptyczny można używać podczas codziennego treningu. Dodatkowo można włączyć to urządzenie nawet podczas oglądania telewizji. Może zamiast codziennego wylegiwania się na kanapie przed telewizorem, warto postawić na aktywny wypoczynek, który będzie miał dla naszego organizmu o wiele większy pożytek. Nie ma nic lepszego niż endorfiny, których wydziela się ogromna ilość podczas wysiłku fizycznego. Może po takim treningu na orbitreku będziemy zmęczeni, ale nie ma nic lepszego jak pozytywne zmęczenie, które nakręca nas jeszcze bardziej do działania. Orbitrek to urządzenie 3 w 1, które łączy w sobie zalety steppera, jak również roweru stacjonarnego i bieżni. Zamiast kupować trzy urządzenia, można kupić jedno, które pozwala na zaplanowanie świetnego treningu.

Fazy ćwiczeń na orbitreku

Na orbitreku najlepiej zaplanować sobie poszczególne fazy ćwiczeń. Pierwsza faza – rozgrzewka. Jest to etap, którego w żaden sposób nie można pominąć. Lepiej skrócić o kilka minut trening właściwy na korzyść rozgrzewki, niż doprowadzić do kontuzji. Druga faza ćwiczeń to trening właściwy, czyli np.interwały. Trzecia faza to ćwiczenia rozluźniające, które w skrócie nazywane są rozciąganiem. Przy trzeciej fazie zasada jest taka sama – lepiej skrócić trening właściwy i nie zapominać o rozciąganiu, dzięki czemu na następny dzień nikt nie będzie miał do czynienia z problemami z poruszaniem się. Podczas treningu na orbitreku nie można zapominać o nawodnieniu. To bardzo ważny element każdego treningu – nawet, jeżeli uprawiamy zwykły fitness, zumbę, boks, a nawet jogę. Brak wody obniża nasze zdolności, a co za tym dalej idzie – spalamy jeszcze mniejszą ilość kalorii.

Zdjęcie utworzone przez pressahotkey - pl.freepik.com